Εισαγωγή Αναφοράς Σε Έγγραφο του Word 13

Insert Citation in Word 13 Document 

Μία παραπομπή είναι μία αναφορά σε μία πηγή που έχει είτε δημοσιευτεί είτε όχι. Είναι μία έκφραση αλφαριθμητική που είναι ενσωματωμένο στο σώμα του εγγράφου, όπως είναι και μία καταχώρηση στη Βιβλιογραφία (Bibliography) ως σημείο αναφοράς.

Οι κύριοι λόγοι για τις Αναφορές (Citations) είναι οι εξής:

  • Αποφυγή Λογοκλοπής
  • Απόδοση εργασίας και ιδεών στις σωστές πηγές
  • Να επιτρέψει τον αναγνώστη να καθορίσει ανεξάρτητα αν το αναφερόμενο υλικό υποστηρίζει τα επιχειρήματα του συγγραφέα
  • Να βοηθήσει τον αναγνώστη να αξιολογήσει τη δύναμη και την εγκυρότητα του υλικού που έχει χρησιμοποιήσει ο συγγραφέας

Σε αυτήν την ανάρτηση, θα περιγράψω τη διαδικασία δημιουργίας και εισαγωγής Αναφοράς (Citation) σε ένα έγγραφο του Word 13.

Πρώτα από όλα θα πρέπει να επιλέξουμε το tab Αναφορές (References) και να εντοπίσουμε την περιοχή της κορδέλας που ονομάζεται Αναφορές & Βιβλιογραφία (Citations & Bibliography) όπως εμφανίζεται και στην παρακάτω εικόνα.

References - Citations & Bibliography

Έπειτα για να εισάγουμε μία Αναφορά (Citation) στο έγγραφό μας θα πρέπει να επιλέξουμε την εντολή Εισαγωγή Αναφοράς (Insert Citation). Αφού επιλεγεί εμφανίζεται το πτυσσόμενο μενού που περιέχει τις εντολές Προσθήκη Νέας Πηγής (Add New Source) και Προσθήκη Νέας Θέσης Αντικειμένου (Add New Placeholder) όπως εμφανίζεται στην παρακάτω εικόνα.

Insert Citation

Στην παρακάτω εικόνα έχω επιλέξει την εντολή Προσθήκη Νέας Πηγής (Add New Source). Αφού επιλεγεί εμφανίζεται το παράθυρο διαλόγου Δημιουργία Πηγής (Create Source) όπου είναι χωρισμένο στα εξής μέρη:

Τύπος Πηγής (Type of Source): Ο Τύπος Πηγής (Type Of Source) μπορεί να είναι ένα από τα εξής:

  • Βιβλίο (Book)
  • Ενότητα Βιβλίου (Book Section)
  • Άρθρο Εφημερίδας (Journal Article)
  • Άρθρο Σε Περιοδικό Article in Periodical)
  • Πρακτικά Σύσκεψης (Conference Proceedings)
  • Έκθεση (Report)
  • Τοποθεσία Web (Website)
  • Έγγραφο Από Τοποθεσία Web (Document From A Website)
  • Ηλεκτρονική Πηγή (Electronic Source)
  • Τέχνη (Art)
  • Ηχογράφηση (Sound Recording)
  • Επιδόσεις (Performance)
  • Ταινία (Film)
  • Συνέντευξη (Interview)
  • Ευρεσιτεχνία (Patent)
  • Υπόθεση (Case)
  • Διάφορα (Miscellaneous)

Γλώσσα (Language): Μπορούμε να επιλέξουμε μία από τις γλώσσες που έχουμε εγκαταστήσει στον υπολογιστή μας.

Πεδία Βιβλιογραφίας Για APA (Bibliography Fields for APA): Καταχωρούμε το κείμενο που θέλουμε να εμφανίζεται στα αντίστοιχα πεδία. Τα πεδία αυτά είναι τα εξής:

  • Συγγραφέας (Author)
  • Όνομα Ιστοσελίδας (Name Of Web Page)
  • Όνομα Τοποθεσίας Web (Name Of Web Site)
  • Έτος (Year)
  • Μήνας (Month)
  • Ημέρα (Day)
  • Διεύθυνση URL (URL)

Create Source

Εμφάνιση Όλων Των Πεδίων Βιβλιογραφίας (Show All Bibliography Fields): Εάν ενεργοποιήσουμε το κουμπί ελέγχου στα αριστερά της εντολής θα εμφανιστούν και άλλα πεδία όπου θα μπορούμε να καταχωρίσουμε περισσότερες πληροφορίες.

Create Source Dialog Box

Στην παρακάτω εικόνα έχω επιλέξει ως Τύπος Πηγής (Type Of Source) Τοποθεσία Web (Website) από το πτυσσόμενο μενού που εμφανίζεται.

Create Source Dialog Box

Στην παρακάτω εικόνα έχω καταχωρήσει όλες τις πληροφορίες που θέλω στα αντίστοιχα πεδία και αφού έχω τελειώσει με την συμπλήρωσή τους, απλώς πατάω στο κουμπί ΟΚ για να επιστρέψω στο έγγραφο και για να εισαχθεί η Αναφορά (Citation).

Type Of Source

Τώρα, εάν επιλέξουμε το tab Αναφορές (References) και από την περιοχή της κορδέλας που ονομάζεται Αναφορές & Βιβλιογραφίες (Citations & Bibliography) και επιλέξουμε την εντολή Αναφορές (Citations), από το πτυσσόμενο μενού που εμφανίζεται παρατηρούμε την Αναφορά (Citation) που μόλις είχαμε δημιουργήσει στο πάνω μέρος του μενού.

Insert Citation

Το μόνο που μένει να κάνουμε είναι να επιλέξουμε την Αναφορά (Citation) για να εισαχθεί στο έγγραφο ή να δημιουργήσουμε μία νέα Αναφορά (Citation) επιλέγοντας πάλι την εντολή Προσθήκη Νέας Πηγής (Add New Source). Στην παρακάτω εικόνα, μπορούμε να δούμε την Αναφορά (Citation) που έχει εισαχθεί στο έγγραφο. Εάν κάνουμε ένα κλικ οπουδήποτε μέσα στην Αναφορά (Citation) αυτή ενεργοποιείται όπου εάν επιλέξουμε το βέλος στα δεξιά, εμφανίζεται ένα πτυσσόμενο μενού που μπορούμε να κάνουμε ένα από τα εξής:

  • Επεξεργασία Αναφοράς (Edit Citation)
  • Επεξεργασία Προέλευσης (Edit Source)
  • Μετατροπή Αναφοράς Σε Στατικό Κείμενο (Convert Citation To Static Text)
  • Ενημέρωση Παραπομπών Και Βιβλιογραφίας (Update Citations and Bibliography)

Edit Citation

Με τον ίδιο τρόπο συνεχίζουμε και προσθέτουμε άλλες Αναφορές (Citations) στο έγγραφό μας.

Στην επόμενη ανάρτησή μου θα περιγράψω τη διαδικασία εισαγωγής Βιβλιογραφίας (Bibliography) σε ένα έγγραφο του Word 13, που είναι και ο λόγος δημιουργίας των Αναφορών (Citations) που δημιουργήσαμε.

Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε και το video που περιγράφει τη διαδικασία δημιουργίας και εισαγωγής Αναφοράς (Citation) σε έγγραφο του Word 13.

Insert Citation in a Word 13 Document

About officesmart

MVP: Honored with the MVP (Most Valuable Professional) for OFFICE SYSTEM title for the years 2011, 2012, 2013, 2014 and 2015 by Microsoft, for my contribution and commitment to the technical communities worldwide. Microsoft Master Specialist: This certification provides skill-verification tools that not only help assess a person's skills in using Microsoft Office programs but also the ability to quickly complete on-the-job tasks across multiple programs in the Microsoft Office system

Posted on November 27, 2014, in Microsoft Office 2013 Greek, Word Greek 2013 and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Comments Off on Εισαγωγή Αναφοράς Σε Έγγραφο του Word 13.

Comments are closed.