Πώς Να Εισάγετε Ένα Φύλλο Εργασίας Σε Ένα Έγγραφο του Microsoft Word;

Microsoft Word Blog Banner

How To Insert An Excel Spreadsheet In a Microsoft Word Document?

Υπάρχουν φορές που θέλετε να συμπεριλάβετε δεδομένα που έχουν δημιουργηθεί σε ένα αρχείο του  μέσα σε Έγγραφο (Document) του Microsoft Word. Αφού γίνει, εάν θελήσετε να επεξεργαστείτε τα Δεδομένα (Data), απλώς κάνετε ένα διπλό κλικ πάνω του, και το Φύλλο Εργασίας (Spreadsheet) θα ανοίξει μέσα στην εφαρμογή του Microsoft Excel. Όλες οι λειτουργίες και χαρακτηριστικά του Microsoft Excel θα είναι διαθέσιμα προς χρήση. Οποιεσδήποτε αλλαγές, επεξεργασίες κάνετε και αποθηκεύσετε μέσα στο Φύλλο Εργασίας (Spreadsheet) αυτές θα ενημερωθούν και στο Έγγραφο (Document) του Word.

Πώς Να Εισάγετε Ένα Φύλλο Εργασίας Σε Ένα Έγγραφο του Microsoft Word

Εάν Θέλετε Να Μάθετε Πώς Να Εισάγετε Ένα Φύλλο Εργασίας Σε Ένα Έγγραφο του Microsoft Word, διαβάστε την παρακάτω ανάρτηση.

Θα πρέπει να επιλέξουμε το Tab Εισαγωγή (Insert) και να εντοπίσουμε την περιοχή της κορδέλας που ονομάζεται Κείμενο (Text) και που βρίσκεται στο δεξιό μέρος όπως εμφανίζεται και στην παρακάτω εικόνα.

How To Insert An Excel Spreadsheet In a Microsoft Word Document?

Στην κάτω δεξιά γωνία της περιοχής Κείμενο (Text) βρίσκεται η εντολή Αντικείμενο (Object) όπως εμφανίζεται και παρακάτω και που ενημερωνόμαστε για το εξής:

Αντικείμενο: Εισαγάγετε Ένα Ενσωματωμένο Αντικείμενο, Όπως Ένα Άλλο Έγγραφο του Word, ή Γράφημα του Excel (Object: Insert An Embedded Object Or Text From Another File Into Your Document).

How To Insert An Excel Spreadsheet In a Microsoft Word Document?

Εάν επιλέξουμε το βέλος στα δεξιά της εντολής, εμφανίζεται το πτυσσόμενο μενού όπου και επιλέγουμε την εντολή Αντικείμενο (Object) όπως εμφανίζεται και παρακάτω.

How To Insert An Excel Spreadsheet In a Microsoft Word Document?

Αφού επιλεγεί η εντολή, εμφανίζεται το παράθυρο διαλόγου Αντικείμενο (Object) το οποίο απαρτίζεται από δύο καρτέλες: Η καρτέλα Δημιουργία Νέου (Create New) και η καρτέλα Δημιουργία Από Αρχείο (Create From File).

How To Insert An Excel Spreadsheet In a Microsoft Word Document?

Από το παράθυρο διαλόγου Αντικείμενο (Object), θα πρέπει να επιλέξουμε την καρτέλα Δημιουργία Από Αρχείο (Create From File). Έπειτα από τα αριστερά του πλαισίου κειμένου που αναγράφει Όνομα Αρχείου (File Name), να επιλέξουμε το κουμπί Αναζήτηση (Browse).

How To Insert An Excel Spreadsheet In a Microsoft Word Document?

Αφού επιλέξουμε το κουμπί Αναζήτηση (Browse), εμφανίζεται το παράθυρο διαλόγου Αναζήτηση (Browse) όπου και θα πρέπει να πλοηγηθούμε, να εντοπίσουμε και να επιλέξουμε το Βιβλίο Εργασίας (Workbook) του Microsoft Excel που θέλουμε. Αφού επιλεγεί, πατάμε στο κουμπί Εισαγωγή (Insert) που βρίσκεται στο κάτω δεξιό μέρος του παραθύρου διαλόγου Αναζήτηση (Browse).

How To Insert An Excel Spreadsheet In a Microsoft Word Document?

Στην παρακάτω εικόνα, και στην περιοχή Όνομα Αρχείου (File Name), μπορούμε να δούμε το Όνομα (Name) του Αρχείου (File) μαζί με όλη τη διαδρομή για το που βρίσκεται το Βιβλίο Εργασίας (Workbook) του Microsoft Excel.

Στο Tab Δημιουργία Από Αρχείο (Create From File) μπορούμε να ενεργοποιήσουμε τις εξής εντολές κάνοντας κλικ πάνω στα κουμπιά ελέγχου που βρίσκονται στα αριστερά:

Σύνδεση Με Αρχείο (Link To File): Εάν ενεργοποιήσουμε το κουμπί ελέγχου, το Αρχείο (File) που θα εισαχθεί θα είναι συνδεδεμένο με το αρχικό Αρχείο (File). Που σημαίνει ότι οποιεσδήποτε αλλαγές κάνουμε στο αρχικό Αρχείο (File) αυτές θα ενημερωθούν και στο Έγγραφο (Document) του Microsoft Word.

Εμφάνιση Ως Εικονιδίου (Display As Icon): Εάν ενεργοποιήσουμε το κουμπί ελέγχου, αντί να εμφανίζεται το Φύλλο Εργασίας (Spreadsheet) στο Έγγραφο (Document) του Microsoft Word, θα εμφανίζεται το Εικονίδιο (Icon) του Microsoft Excel, μαζί με το Όνομα (Name) του Αρχείου (File) στο Έγγραφο (Document) του Microsoft Word.

Για το παρακάτω παράδειγμα, έχω ενεργοποιήσει το κουμπί ελέγχου της εντολής Σύνδεση Με Αρχείο (Link To File), και έπειτα έχω πατήσει το κουμπί Οκ.

How To Insert An Excel Spreadsheet In a Microsoft Word Document?

Το Φύλλο Εργασίας (Spreadsheet) του Microsoft Excel, έχει εισαχθεί στο Έγγραφο (Document). Μπορεί να χρειαστεί να προσαρμόσουμε το μέγεθος του Φύλλο Εργασίας (Spreadsheet) για να χωράει ολόκληρο στο Έγγραφο (Document).

How To Insert An Excel Spreadsheet In a Microsoft Word Document?

Εάν κάνουμε ένα διπλό κλικ πάνω στο Φύλλο Εργασίας (Spreadsheet), θα ξεκινήσει η εφαρμογή του Microsoft Excel όπως εμφανίζεται και παρακάτω, μαζί με όλες τι διαθέσιμες Καρτέλες (Tabs), Εντολές (Commands) και Λειτουργίες (Functions). Όποιες αλλαγές κάνουμε στο Φύλλο Εργασίας (Spreadsheet) μέσα στο Microsoft Excel, από τη στιγμή που θα πατήσουμε στο κουμπί Αποθήκευση (Save) και κλείσουμε την εφαρμογή, οποιεσδήποτε αλλαγές κάναμε θα ενημερωθούν και στο Έγγραφο (Document) του Microsoft Word.

How To Insert An Excel Spreadsheet In a Microsoft Word Document?

Παρακολουθήσετε και το βίντεο που περιγράφει Πώς Να Εισάγετε Ένα Φύλλο Εργασίας Σε Ένα Έγγραφο του Microsoft Word; (How To Insert An Excel Spreadsheet In a Microsoft Word Document?)

και …

Για Να Μάθετε Περισσότερα Σχετικά Με Τις Εφαρμογές του Microsoft Office Μπορείτε Να Γίνετε Συνδρομητές Στο Κανάλι Μου Στο YouTube.

SubscribeGreek

About Smart Office - philippospan

MVP: Honored with the MVP (Most Valuable Professional) for OFFICE SYSTEM title for the years 2011, 2012, 2013, 2014 and 2015 by Microsoft, for my contribution and commitment to the technical communities worldwide. Microsoft Master Specialist: This certification provides skill-verification tools that not only help assess a person's skills in using Microsoft Office programs but also the ability to quickly complete on-the-job tasks across multiple programs in the Microsoft Office system

Posted on May 9, 2022, in Microsoft Office 365 ProPlus Greek, Word 365 Greek and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Comments Off on Πώς Να Εισάγετε Ένα Φύλλο Εργασίας Σε Ένα Έγγραφο του Microsoft Word;.

Comments are closed.